wtorek, 22 kwietnia 2014

Prolog, bohaterowie i kilka słów ode mnie ;)

                                                    Prolog  

- Kurwa Katherine otwórz te drzwi - Sean dobijał się do kabiny w której siedziałam. W końcu mu otworzyłam.
- Czemu płaczesz ? Powiesz mi wreszcie co się stało ? - zaczął wypytywać, wiem, że po prostu się martwił i wiem też, że jemu mogę wszystko powiedzieć.
- John chciała mi się dobrać do majtek... - zaczęłam cicho.
- No zabiję chuja - powiedział to i chciał wyjść, ale go złapałam.
- Nic nie rób, przecież wiesz, że potrafię o siebie zadbać. A poza tym większość dziewczyn już to robiła, mogłam się tego spodziewać, ale wiesz pewnie dlaczego ja... - chciałam kontynuować, choć sama nie wiedziałam co mu powinnam powiedzieć, ale mi przerwał.
- Wiem - powiedział stanowczo - ale mam nadzieję, że z nim zerwałaś ?
- Tak - powiedziałam szybko. Pokiwał tylko głową, wyszliśmy z łazienki i każdy poszedł w swoją stronę. Następna lekcja tak mi się ciągnęła, że myślałam, że podejdę i grzmotnę tą babę książką, ale się powstrzymałam. Doczekałam dzwonka i wyszłam na korytarz. Zobaczyłam jak ta czerwonowłosa ździra flirtuje z Johnem. A może on z nią ? Zresztą nieważne, nie bardzo mnie to obchodziło. Od razu poszłam na boisko poszukać Sean'a. Gdy tylko go zobaczyłam od razu do niego podeszłam i zaczęłam prosto z mostu.
- Urządzamy dzisiaj imprezę- powiedziałam. Popatrzył na mnie spod uniesionych brwi.
- Nie sądzisz, że mamy trochę mało czasu na zaplanowanie domówki ? - zapytał lekko rozbawiony.
- Muszę się upić - powiedziałam. To chyba załatwiło sprawę.

No więc prolog już za nami. Trochę mi chyba nie wyszedł, ale mam nadzieję, że mimo wszystko wam się spodoba :) Mam już napisany 1 rozdział więc mg go dodać nawet dzisiaj albo jutro, ale nie sądzę, że będą na to chętni xd Proszę was o komentowanie, bo naprawdę zależy mi na waszych opiniach, i napiszcie mi co powinnam zmienić. Jeśli ktoś chce być informowany o rozdziałach to piszcie w komentarzach jak się zwiecie i bd was informować na tt x Aha i jeżeli ktoś umie robić banery na bloga to niech się zgłosi, gdyż mam z tym problem xx  Jeżeli macie jakieś pytania albo cokolwiek to piszcie na tt @xluv_yax :) x
3 komentarze = next                                      


                                          Bohaterowie:
                                                               

                                                         Katherine Bell  / 16 lat
 
                                       
                                                          Justin Bieber / 17 lat

                                        
                                                             
                                                         Sean Bell / 17 lat / brat Katherine
        
 

Caroline Foster / 16 lat

   
                                                          Claire Goldberg / 17 lat
 
 

 Brian Foster / 18 lat / brat Caroline

                                   
                                                       John Wesley / 17 lat


16 komentarzy:

  1. Perfekcyjnie dobrani, bohaterowie !
    Nie wiem jak będzie w rozdziałach, ale spróbuj bardziej opisywać uczucia bohaterów i opisy miejsc i wgl.
    Tak poza tym - widać,że pisanie sprawia ci przyjemność i przychodzi ci łatwo.
    Nie robisz błędów i miło się to czyta.( co nie mogę powiedzieć o sobie , hahaha )
    Tak więc będę to czytać, jako twoja wierna fanka , joł !

    Czekam na następny, aniołku xo

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny xx Ja nie za bardzo czytam ff i tego typu, ale fajnie się zapowiada, Na 100% znajdziesz innych co bedą to czytali i z niecierpliwością będą oczekiwać następnego rozdziału, Życzę dużo weny xx
    @Ineedhoranhuug

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok dzięki, ale co to znaczy tego typu ? xd chodzi ci o wątek czy o co ? :)

      Usuń
    2. Ja ogólnie nie czytam ff. Chyba, że Dark. Nie lubię czytać

      Usuń
  3. Genialna obsada i prolog też zachęca także czekam na pierwszy rozdział xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje uwagi:
    1. Nie polecam stosowania systemu "x komentarzy = nowy rozdział" to jest taki jakby szantaż i ja osobiście tego nie lubię.
    2. Pytajników nie pisze się po spacji (Czemu płaczesz ? - źle; Czemu płaczesz? - dobrze)
    3. Dlaczego na końcu niektórych zdań piszesz dwie kropki? Jest albo jedna kropka albo wielokropek, który pisze się tak: ...
    4. Można pokiwać głową, nie głowom.
    5. W środkowej części wyłapałam dość dużo 'ale'. Trochę za często i tak jakoś mi się to rzuciło w oczy.
    6. Wiem, że prolog to prolog i nie jest on miejscem do zawierania długich opisów, ale tutaj naprawdę one nie istnieją. Odrobina opisu wyglądu, otoczenia, uczuć może zdziałać cuda.
    To chyba by było na tyle.
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zapowiada się ciekawe, czekam na pierwszy rozdział myszko ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Wowi! ;D Super sie zaczyna! Czekam na nexta+ informuj mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny / @moniamonisha

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny, czekam na dalszy x @frantaskingdom

    OdpowiedzUsuń
  10. No, w końcu coś ciekawego. No i w ogóle to połączenie postaci jest świetne :D duży plus ode mnie :D

    OdpowiedzUsuń